به گفته یک ایرانی مقیم خارج از کشور تعداد اتومبیلهای پورشه درخیابانهای تهران از شهرهای آمریکا بیشتر شده است.کمپانی ب .ام .و که سال پیش وارد بازار فروش خودرو درایران شد تا آخر ماه آگوست کلیه محصولاتش را پیش فروش کرده است. هیچکس از سرمنشا منابع عظیم مالی کنونی درتهران خبر ندارد ولی با افزایش چشمگیر قیمت نفت به نظر میرسد این پولها باید درجایی انباشته شده باشد. کمپانیهای اتومبیل سازی اروپایی برای ورود به بازار خودروی ایران دست به کار شدهاند. سال قبل پورشه درغرب تهران نمایندگی خود را افتتاح نمود.
به گزارش پیبیاس سه دهه پس از بروز انقلاب درایران دستگاه رهبری که وعده برابری های اجتماعی و اقتصادی به ایرانیان داده بود هم اینک ایران را به کشوری تبدیل ساخته که درآن تبعیض و نابرابری دیگر عادی شده است.
به گفته یک ایرانی مقیم خارج از کشور تعداد اتومبیلهای پورشه درخیابانهای تهران از شهرهای آمریکا بیشتر شده است.کمپانی ب .ام .و که سال پیش وارد بازار فروش خودرو درایران شد تا آخر ماه آگوست کلیه محصولاتش را پیش فروش کرده است. به گفته حمید یک حسابدار ۳۲ ساله درست است که مردم باید از ثروت و داراییشان استفاده کنند ولی درشرایطی که بسیاری از مردم نیازهای ابتدایی زندگی شان را نمیتوانند تامین کنند مشاهده اتومبیلهای یک میلیون دلاری درخیابانهای تهران نشان میدهد که یک جای کار دراقتصاد ما ایراد دارد.
هیچکس از سرمنشا منابع عظیم مالی کنونی درتهران خبر ندارد ولی با افزایش چشمگیر قیمت نفت به نظر میرسد این پولها باید درجایی انباشته شده باشد. کمپانیهای اتومبیل سازی اروپایی برای ورود به بازار خودروی ایران دست به کار شدهاند. سال قبل پورشه درغرب تهران نمایندگی خود را افتتاح نمود. مراسم افتتاح نمایندگی پورشه درتهران با استقبال عظیم رسانه ها مواجه شد. این نمایندگی درزمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع ایجاد شده و به گفته مدیر فروش پورشه ایران بازار بسیار خوبی برای فروش میباشد. ورود پورشه به بازار ایران فیات را هم تشویق نموده که سال آینده یک نمایندگی درتهران افتتاح نماید.
به گفته حمید این روزهای خیابانهای تهران مملو از جوانهای سوار بر اتومبیلهای ب .ام .و اسپورت درحال حرف زدن با تلفنهای موبایل است. به گفته جوانی به نام بردیا، تهران اروپای ما است و شهر قصرها و پارتیها و اتومبیلهای چند میلیون دلاری است و این تنها چیزی است که درحال حاضر برای ما اهمیت دارد.
با این حال ترافیک و آلودگی هوا درتهران بسیار مساله ساز شده است. مثلا دراتوبان تهران قم فقط کافی است شیشه اتومبیل را پایین بکشید. بلافاصله انواع گازهای سمی وارد خواهند شد. همچینین صف طویل خودروها و تاکسیهای منتظر مسافر را میتوان مشاهده کرد. با پیشروی به سمت قم میتوان کمی از این ترافیک و آلودگی رها شد.همچنین تلفات رانندگی درایران بسیار بالا است و برای هر ۱۰۰۰۰ خودرو ۱۲۰ حادثه رانندگی اتفاق میافتد. شاید آنچه درایران امروز اتفاق میافتد یادآور گفته خبرنگار نیویورکر باشد که گفته بود اولین ثروتی که پس از دوران شوروی به دست آمد نه از نفت و گاز و نیکل بلکه از فروش خودرو بود.
به گزارش پیبیاس سه دهه پس از بروز انقلاب درایران دستگاه رهبری که وعده برابری های اجتماعی و اقتصادی به ایرانیان داده بود هم اینک ایران را به کشوری تبدیل ساخته که درآن تبعیض و نابرابری دیگر عادی شده است.
به گفته یک ایرانی مقیم خارج از کشور تعداد اتومبیلهای پورشه درخیابانهای تهران از شهرهای آمریکا بیشتر شده است.کمپانی ب .ام .و که سال پیش وارد بازار فروش خودرو درایران شد تا آخر ماه آگوست کلیه محصولاتش را پیش فروش کرده است. به گفته حمید یک حسابدار ۳۲ ساله درست است که مردم باید از ثروت و داراییشان استفاده کنند ولی درشرایطی که بسیاری از مردم نیازهای ابتدایی زندگی شان را نمیتوانند تامین کنند مشاهده اتومبیلهای یک میلیون دلاری درخیابانهای تهران نشان میدهد که یک جای کار دراقتصاد ما ایراد دارد.
هیچکس از سرمنشا منابع عظیم مالی کنونی درتهران خبر ندارد ولی با افزایش چشمگیر قیمت نفت به نظر میرسد این پولها باید درجایی انباشته شده باشد. کمپانیهای اتومبیل سازی اروپایی برای ورود به بازار خودروی ایران دست به کار شدهاند. سال قبل پورشه درغرب تهران نمایندگی خود را افتتاح نمود. مراسم افتتاح نمایندگی پورشه درتهران با استقبال عظیم رسانه ها مواجه شد. این نمایندگی درزمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع ایجاد شده و به گفته مدیر فروش پورشه ایران بازار بسیار خوبی برای فروش میباشد. ورود پورشه به بازار ایران فیات را هم تشویق نموده که سال آینده یک نمایندگی درتهران افتتاح نماید.
به گفته حمید این روزهای خیابانهای تهران مملو از جوانهای سوار بر اتومبیلهای ب .ام .و اسپورت درحال حرف زدن با تلفنهای موبایل است. به گفته جوانی به نام بردیا، تهران اروپای ما است و شهر قصرها و پارتیها و اتومبیلهای چند میلیون دلاری است و این تنها چیزی است که درحال حاضر برای ما اهمیت دارد.
با این حال ترافیک و آلودگی هوا درتهران بسیار مساله ساز شده است. مثلا دراتوبان تهران قم فقط کافی است شیشه اتومبیل را پایین بکشید. بلافاصله انواع گازهای سمی وارد خواهند شد. همچینین صف طویل خودروها و تاکسیهای منتظر مسافر را میتوان مشاهده کرد. با پیشروی به سمت قم میتوان کمی از این ترافیک و آلودگی رها شد.همچنین تلفات رانندگی درایران بسیار بالا است و برای هر ۱۰۰۰۰ خودرو ۱۲۰ حادثه رانندگی اتفاق میافتد. شاید آنچه درایران امروز اتفاق میافتد یادآور گفته خبرنگار نیویورکر باشد که گفته بود اولین ثروتی که پس از دوران شوروی به دست آمد نه از نفت و گاز و نیکل بلکه از فروش خودرو بود.
